Βίντεο με το μήνυμα της προσωρινά αποφυλακισμένης Ασλί Ερντογάν προς τους αλληλέγγυους

Ασλί, υπήρξε ένα κύμα διεθνούς αλληλεγγύης για την υπόθεσή σας.

Τί αισθάνεσαι και ποιές είναι οι προσδοκίες σου τώρα λίγες ώρες πριν μπούμε στην νέα χρονιά;- Καλημέρα. Να μιλήσω τουρκικά ή αγγλικά;- Όπως θέλεις.

Ασλί. Ερντογάν: Ωραία . Γεια σας από ένα μικρό καφέ στην ασιατική πλευρά της Ιστανμπούλ (Κων/πολης). Έχω βγει από την φυλακή εδώ και 48 ώρες και ίσως λιγότερο. Βγήκα ως φυσική υπόσταση από την φυλακή αλλά συναισθηματικά είμαι ακόμα εκεί. Απόψε σκέφτομαι τους φίλους μου που είναι ακόμα εκεί πίσω από τους παγωμένους τοίχους των κελιών και προσπαθούν να γιορτάσουν την Πρωτοχρονιά…

Προς το παρόν νιώθω πολύ μόνη. Παίρνει χρόνο το να προσπαθείς να ξανά-ανακαλύψεις την ελευθερία , ότι κι’ αν είναι αυτό και όσο και αν υπήρξε ποτέ… Πριν από δύο μέρες το μόνο πράγμα που ευχόμουν ήταν το να βγω από αυτήν την κόλαση…αλλά τώρα δεν ξέρω πιά από που ξεκινάει και πού τελειώνει αυτή η κόλαση… Παρόλα αυτά , αυτό ήταν το θαύμα της ζωής μου δεν το περίμενα καθόλου ότι θα με άφηναν ελεύθερη.

Ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι ήθελαν να με τιμωρήσουν για όσο χρονικό διάστημα μπορούσαν. Υπήρξε όλη αυτή η διεθνής αλληλεγγύη -και ήμουν σε πραγματικά άσχημη ψυχολογική κατάσταση- φυσικά είμαι πολύ ευγνώμων σε όποιον βοήθησε -και στο περιοδικό KEDISTAN– που δεν με ξέχασαν εκεί μέσα όπως και τους άλλους.

Υπάρχουν ακόμα πολλοί και πολλές εκεί μέσα! Κάθε μέρα το κλουβί θα φυλακίζει ακόμα ένα πουλί , κάθε μέρα …Είμαι έξω προσωρινά αλλά ελπίζω ότι θα υπάρξει ένα ετυχές τέλος για καθεμιά και καθέναν από εμάς!

Δείτε τα μάτια της . Ακούστε την φωνή της. Συγκρίνετέ τα με βίντεο πριν από την φυλάκισή της.

Νιώστε τι κάνει σ’ έναν ελεύθερο άνθρωπο η στέρηση της ελευθερίας του , η φυλάκισή του . Νιώστε τι σημαίνει να είσαι «προσωρινά ελεύθερος» σε ένα κράτος γενικευμένου φασισμού όπως είναι το σημερινό τουρκικό κράτος που δεν είναι βέβαια και το μόνο με τέτοια χαρακτηριστικά !

Πολλά ευχαριστώ! …………

Μετάφραση στα ελληνικά : Δ.Π

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ! ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΚΕΛΙΑ !

athens.indymedia.org

